Current Concepts in Orthognathic Surgery (Clinical Course and Anatomical Workshop)

A clinical course and anatomical workshop on "Current Concepts in Orthognathic Surgery" is held on September 3rd - 6th in Münster.

This combined course is mainly designed for residents in training. The main goal is to demonstrate the different planning processes, techniques of osteotomy, fixation strategies by being able to watch live surgeries and to implement and practice all new findings thereafter in the cadaver lab.

Registration deadline is August 25th, 2014.

Locations:
Klinik für Mund-, Kiefer- und Gesichtschirurgie
Albert-Schweitzer-Campus 1
Gebäude W30
Waldeyerstraße 30
D-48149 Münster

Prosektur der Medizinischen Fakultät der Westfälischen Wilhelms-Universität
PAN-Zentrum

Vesaliusweg 2-4
D-48149 Münster

Language:
The official congress language is English. No simultaneous translation will be available and all correspondence will be in English.

More Information:

Termin in lokalen Kalender importieren

Dieser Termin wurde eingetragen über ein "offenes Konto". Sie möchten für Ihre Einrichtung hier auch Termine eingeben? Einfach Mail senden an medizin.fak@uni-muenster.de.